درز تصاویر و مشخصات تازه ای از ال جی اپتیموس G2 از میان اسلایدها
DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 درز تصاویر و مشخصات تازه ای از ال جی اپتیموس G2 از میان اسلایدها

تا کنون به لطف آسیاب شایعه سازی اینترنت و افراد کنجکاوی که همیشه به دنبال اخبار دست اول شرکت ها می گردند، اطلاعات و عکس های فراوانی از پرچمدار آینده ال جیمنتشر کرده ایم و حدس می زنیم که این سوگلی در مراسم ۱۶ مرداد نیویورک رونمایی شود. اما این داستان تا زمان معرفی رسمی تمامی ندارد و اکنون نوبت به تصاویر و داده های جدیدی رسیده است.
 

 

 

روز گذشته به لطف اکانت تویتر @evleaks عکس های تازه ای از اپتیموس جی ۲ در اینترنت منتشر شد که به نظر می رسد از درون مجموعه ای اسلاید جدا شده اند. آنچه در عکس های جدید خودنمایی می کند، احتمال استفاده از دکمه های تازه در پشت این اسمارت فون و درست در زیر دوربین آن است.
 

این تصاویر همچنین فاش می سازند که احتمالا موبایل ساز کره ای در محصول جدید از نام Optimus صرف نظر خواهد کرد و محصول جدید را به سادگی LG G2 نامگذاری خواهد نمود. 
 
ال جی پیش از این اعلام کرده بود که اسمارت فون بعدی اش از SoC اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام بهره خواهد برد که متشکل از سی پی یو Krait 400 و جی پی یو Adreno 330 است. علاوه بر این برخی تصاویر منتشره خبر از  احتمال عرضه این موبایل با نمایشگر 1080p می دهند.
 

اکنون باید منتظر مراسم ۱۶ مرداد نیویورک باشیم تا ببینیم چه میزان از این پیش بینی ها و عکس های احتمالی درست از کار در خواهند آمد. نظر شما در این خصوص چیست؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها